miercuri, 28 ianuarie 2009

Cufarul cu amintiri!

Nu fac emisiuni de dragul de-a le umple programul ăstora de la Radio Campus. Am ajuns acolo poate din cauza vedetismului, însă mi-am dat seama că se pot face lucruri bune dacă îţi dai interesul. Ştii, e frumos să mergi pe stradă şi să auzi întâmplător de la nişte persoane oarecare că vorbesc despre emisiunea ta, nefiind neapărat nevoia s-o laude, pentru că şi critica până la urmă e constructivă. “Cufarul cu amintiri” este o emisiune pentru toţi, deşi printre tineri nu se numără foarte multi cărora să le surâdă ideea de a deschide radioul în fiecare vineri seară. Mi se pare aberant să apară la televizor “păpuşele” pe care le “chinuie talentul”, din simplul fapt că aşa e la modă în ziua de azi, sau pentru că arată bine…iar adevăratele talente care merită încurajate sunt lăsate să moara din lipsă de interes din partea celor care ar trebui să se ocupe cu promovarea lor. Totul e pe sistemul “bravo tati, ai ce dezgoli, ia microfonul şi cântă că lumea nu ascultă, lumea doar priveşte”. Şi mă refer aici strict la muzică fiindcă o ascultăm oriunde, dar se poate vorbi de chestii de genul acesta în multe domenii ale artei. Eh, uite, eu fac contrariul. Am în emisiune invitaţi care au ceva de spus, tineri care vor să ajungă ceva în viaţa asta, datorită talentului lor, şi mi-am învăţat ascultătorii să-i aprecieze şi să-mi dea dreptate când spun că noi suntem viitorul. E păcat să nu hrăneşti ceea ce ţi-a dat Dumnezeu, adică talentul.

Asa ca va astept la adresa de mail stefanduca@yahoo.com daca aveti ceva de spus, daca ai un talent si vrei sa fi cunoscut!

Niciun comentariu: